به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز شنبه در چهارمین نشست فرعی هماهنگی پبشگیری ومبارزه با مواد مخدر که با حضور مدیر کل بهزیستی استان البرز در بخشداری چهارباغ برگزار شد، افزود: بخش چهارباغ بیشترین آسیب را در زمینه مواد مخدر دیده است .
وی گفت: باید مسائل اجتماعی را اولویت قرار بدهیم و در شورای هماهنگی با اطلاعات صحیح و پیگیری های مجدانه سعی در رفع آسیب های اجتماعی را داشته باشیم .
فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر افزایش تشکل های مردم نهاد در تمام مناطق این شهرستان افزود: هر تشکل بنا بر شناخت منطقه ای می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد .
پالیزگیر با دعوت از نخبگان برای ارایه فکر و ایده درخصوص پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، گفت: اگر آسیب های اجتماعی کنترل نشود، دامنه آن فراگیر خواهد بود.
مدیر کل بهزیستی استان البرز در این نشست از افزایش اعتبارات برای درمان و کنترل اعتیاد دربخش چهارباغ خبرداد.
اسدالله حیدری گفت: اجرای برنامه ی منظم در این حوزه از موفقیت های شورای پیشگیری هماهنگی ومبارزه با مواد مخدر در شهرستان ساوجبلاغ است.
 بخشدار چهارباغ به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات این بخش در حوزه مواد مخدر و پیشگیری از آن پرداخت و گفت :از ابتدای سال جاری تاکنون 567 معتاد متجاهر در این بخش دستگیر و ساماندهی شدند.
محمود فلاح نژاد افزود : در این مدت 9 کیلو گرم مواد مخدرسنتی کشف و تعدادی سوداگرمرگ دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
وی گفت: انهدام کارگاه ساخت شیشه و کشف بیش از 385 کیلو مواد مخدر صنعتی از دیگر توفیقات پلیس در این منطقه است .
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ در این نشست اظهار داشت: یک هزارو400 برنامه در سطح مدارس، مساجد و کمپ های ترک اعتیاد برگزار شده است.
محمدی افزود : فعالیت مستمر روحانیون در حوزه آسیب های اجتماعی کمک به  اسیب دیدگان با همکاری خیرین و
بر گزاری 230 گفتمان دینی در مدارس بخش چهارباغ از ابتدای سال جاری تا کنون از دیگر اقدامات اداره تبلیغات اسلامی بوده است.
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.