به گزارش ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز شنبه در نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون ورزش های کم بینایان و نابینایان در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز با اشاره به برگزاری رقابت های پاراآسیایی جاکارتا در مهرماه امسال اظهار داشت: به همین منظور نیاز است در حوزه ورزش هایی که شانس مدال آوری بالاتر است ، سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش های کم بینایان و نابینایان اضافه کرد: در بخش سخت افزاری و با هدف آماده سازی ورزشکاران اعزامی به این دوره از رقابت ها می توان از ظرفیت های مجموعه هایی مانند منطقه ویژه پیام البرز استفاده کرد.
آذری جهرمی گفت: با هدف بهبود روند خدمات رسانی و آماده سازی ورزشکاران اعزامی به رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، در 2 هفته آینده نشست مشترکی با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون و وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود تا ضعف ها، کاستی و نیازها بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.
وی ادامه داد: در رشته های ورزشی مانند شنا که ظرفیت مدال آوری بیشتری دارد باید نسبت به افزایش تعداد ورزشکاران آن اقدام کرد.
آذری جهرمی گفت: مدال آوران ورزش های انفرادی در بازی های پاراآسیایی جاکارتا در صورت کسب مدال طلا، 160 سکه، نقره 80 سکه و برنز60 سکه بهار آزادی هدیه می گیرند.
وی ادامه داد: ورزشکاران در رشته های تیمی نیز در صورت کسب هر کدام از مدال ها نصف سکه های ورزش های انفرادی را هدیه خواهند گرفت.
این عضو کابینه دولت گفت: اشتغال فرزندان ورزشکاران معلولی که توانسته اند مدال آوری کنند، پیگیری می وشد.
آذری جهرمی اظهار داشت: همچنین با هدف بهبود عملکرد ورزشکاران و مدال آوران نیاز است تا تشویق هایی برای آنان در نظر گرفته شود.
وی به ظرفیت های ورزشی استان البرز اشاره کرد و افزود: در بخش ورزش و جوانان نیاز است تا با استفاده از ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی زیر ساخت هایی برای استفاده هر چه بیشتراین ورزشکاران فراهم کرد.
در این مراسم، تفاهم نامه همکاری بین خبرگزاری ایران پرس و فدراسیون ورزش های کم بینایان و نابینایان با حضور وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات و معاون وزیرامور خارجه منعقد شد.
اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال بانوان نابینا و کم بینا اعزامی به مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا از دوم تیرماه در منطقه ویژه اقتصادی پیام آغازشده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
منطقه ویژه اقتصادی پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جنوب غربی کلانشهر کرج واقع شده است.
این محدوده دارای فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.