به گزارش ایرنا، امیر غفرانی روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان، شورای ورزش و شورای ورزش همگانی در استانداری البرز افزود:براین اساس برگزاری رقابت های آسیایی کشتی نونهالان در مرداد ماه و همایش پیاده روی 100 هزار نفری در کرج از دیگر رویدادهای بزرگی است که به میزبانی البرز انجام می شود.
وی بیان داشت : استان البرز آبان ماه امسال امسال میزبان رقابت های آسیایی قایقرانی اسلالوم در رودخانه کرج خواهد بود.
غفرانی گفت: انجام این رقابت های بزرگ که نشان از ظرفیت های بالای استان البرز با وجود زیر ساخت های ضعیف آن دارد، نیازمند همکاری همه دستگاه ها از جمله بخش خصوصی است.
وی ادامه داد: صنایع استان می توانند از این رویدادهای ورزشی که در سطح ملی و آسیایی بیننده های زیادی دارند با تبلیغات گسترده ، نسبت به معرفی هر چه بیشتر تولیدات خود اقدام کنند.
رئیس هیات کشتی البرز نیز گفت: پس از 16 سال، میزبانی رقابت های آسیایی کشتی نونهالان پسر در 2 رشته فرنگی و آزاد به ایران و استان البرز داده شده است.
حمید یاری با اشاره به میزبانی 2 رویداد کشتی جام شاهد و کودک در سال گذشته به البرز اظهار داشت: سازمان ها در برگزاری این 2رقابت کمک قابل توجه ای به برگزاری رقابت ها نکردند، این در حالی است که این مسابقات ورزشی می تواند شهر کرج و استان البرز را در بخش صنایع دستی، گردشگری را هر چه بیشتر معرفی کند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.