دکترمهرداد بابایی عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این مدت یک هزارو 755 نفر بر اثر تصادف و یک هزارو689 نفر براثر سوانح دیگر در البرز مصدوم شدند که امدادگران اورژانس به آنان خدمات ارائه دادند.
وی اظهار داشت: همچنین 5 هزارو96 بیمار در خرداد ماه از خدمات درمانی و امدادی اورژانس البرز بهره مند شدند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز گفت: در مجموع 4 هزارو494 بیمار و مصدوم سوانح مختلف در این مدت توسط امدادگران این مرکز به بیمارستان ها انتقال یافتند.
بابایی افزود: بیشترین فعالیت مرکز فوریت های پزشکی استان البرز در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و ایام سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.
وی گفت: کارشناسان واحد ارتباطات اورژانس115 البرز در خرداد ماه پاسخگوی 66 هزارو426 تماس تلفنی مردم بودند که برای 9 هزارو150 مورد آمبولانس اعزام شد و به سایر تماس گیرندگان مشاوره و راهنمایی پزشکی ارائه شد و در این ماموریت ها 9 هزارو771 نفر خدمات دریافت کردند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز اظهار داشت: بالگرد پایگاه هوایی اورژانس 115 البرز با تعداد ماموریت کم سابقه طی انجام 20 مأموریت در ماه گذشته ، 43 بیمار و مصدوم بدحال را ضمن ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی در کمترین زمان ممکن به مراکز در مانی استان انتقال داد.
وی افزود: 12 مورد از ماموریت های اورژانس هوایی البرز به منظور انتقال 33 مصدوم تصادفی انجام شد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز گفت: از موارد قابل توجه در ماموریت های انجام شده توسط اورژانس البرز، 6 حادثه غرق شدگی بود که متاسفانه در این حوادث8 تن جان خود را ازدست دادند.
وی گفت: با توجه به اینکه در فصول گرم سال اقبال عمومی به تفرجگاه ها و اتراق در کنار رودخانه ها فزونی می یابد ، توجه به نکات ایمنی و احتیاطات لازم می تواند مانع از بروز این حوادث تلخ و جبران ناپذیراست.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.