به گزارش ایرنا، ناصر مقدم با حضور در دفتر سازمان بسیج رسانه استان البرز، به عملکرد خوب این سازمان اشاره کرد و افزود: سازمان بسیج رسانه البرز اقدامات خوبی در جهت سازماندهی اصحاب رسانه انجام داده که این مهم شایسته تقدیر است.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر سازمان بسیج رسانه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: بخش هایی از اهداف سازمان بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصحاب رسانه و خبرنگاران مربوط است که به همین منظورمی توانیم بایکدیگر تعامل بیشتری داشته باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه این اداره و سازمان بسیج رسانه می توانند برای برگزاری برنامه های مختلفی مانند، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، جشنواره ابوذر، مطبوعات و ... از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند، عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در سال جاری همکاری بیشتری با سازمان بسیج رسانه انجام خواهد داد.
وی با بیان اینکه با همکاری میان اداره کل فرهنگ و ارشاد و سازمان بسیج رسانه می توانیم بسیاری از برنامه ها را مشترک و با شکوه تر از گذشته برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: این اداره و سازمان بسیج رسانه برای سازماندهی خبرنگاران و بهبود وضعیت آنها اقدام می کنند.
همچنین در این نشست ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد این سازمان در سال جاری، تصریح کرد: با تعامل بیش از پیش بسیج رسانه و اداره کل ارشاد استان می توانیم خدمات بیشتری به خبرنگاران ارائه کنیم.
وی با بیان اینکه خبرنگاران البرزی با سختی های کار خود، به خوبی از مدیران و مسئولان مطالبه گری می کنند، افزود: این سازمان برای تعامل بیشتر مدیران و مسئولان با رسانه ها اقداماتی انجام داده است.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به اهمیت رسالت خبرنگاری، گفت: رسانه های مطالبه گر موجب افزایش شادابی و حس خوب در بین مردم می شوند که به همین منظور بسیج رسانه تعامل و همکاری خوبی با این رسانه ها دارد.
وی با اشاره به اینکه تربیت خبرنگاران انقلابی و افزایش رسانه های مطالبه گر در استان البرز از مهمترین اهداف سازمان بسیج رسانه این استان به شمار می رود، اظهار امیدواری کرد که اداره کل فرهنگ و ارشاد و دیگر ادارات و مسئولین استان با خبرنگاران همکاری داشته باشند.
6156/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.