به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی در جلسه کارگروه صادرات استان با تاکید برضرورت تعامل سازنده در جهت رشد و توسعه صادرات، افزود: اکنون کشور با مسائل و موانع متعددی مواجه است که این امور در سایه همدلی و هم افزایی قابلیت ساماندهی دارد.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی از ابتدا با چالش های بسیاری همراه بوده چراکه همواره استکبار جهانی سد راه استقلال و خودکفایی نظام بوده و در این راستا دسیسه های بیشماری را طراحی کرده است.
نجفی با بیان اینکه کشور در دوره با کمترین منابع ارزی نیز اداره شده، گفت: در شرایط فعلی جمهوری اسلامی بیش از 100 میلیارد دلار پشتوانه ارزی دارد ولی تبلیغات دشمنان با هدف اختلال در اداره کشور است که فضا را متشنج کرده بنابراین مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.
وی با اشاره به اینکه تمامی دلسوزان نظام باید با قدرت در راه تحقق اهداف و آرمان ها قدم بردارند افزود: ما متعهد هستیم که در تنگناها، جهادی وارد میدان کار و تلاش شویم.
استاندار البرز اضافه کرد: حمایت از سازمان ها و تشکل های خصوصی و تسهیل در امور آنها همواره مورد تاکید بوده است.
وی گفت: شرکت نمایشگاه بین المللی استان از امروز باید فعالیت خود را با جدیت برای ایجاد مرکز نمایشگاهی البرز آغاز کند و روند امور را مرتب گزارش دهد.
نجفی به ضرورت وجود نمایشگاه برای تولیدات صنایع کوچک و متوسط اشاره کرد و افزود: بر این اساس تسریع در راه اندازی نمایشگاه در شرایط فعلی بسیار حائز اهمیت است.
وی اضافه کرد: راه اندازی پایانه صادراتی نیز برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه بخش خصوصی برای توسعه و پیشرفت، به این امکان نیاز دارد و ورود بخش خصوصی به این امر نیز بواسطه شرکت ها و سازمان های مربوطه منشا خیر خواهد بود.
استاندار البرز گفت: زمین استقرار پایانه صدراتی شناسایی شده و در این راستا مساعدت لازم در جهت تسریع واگذاری صورت می گیرد.
وی افزود: البرز در بخش صادرات عملکرد قابل قبولی دارد ولی باید با تکیه به تمامی بخش ها این امر مهم و حیاتی را ارتقا داد.
نجفی خاطرنشان کرد: تشکیل میز ملی ماکارانی با توجه به ظرفیت های بزرگی که در استان وجود دارد مورد تاکید و حمایت است.
وی گفت: ما بعنوان مسئولان و خدمتگزاران نظام باید پاسخگو باشیم و هر گونه سهل انگاری، بستر نفوذ و توطئه دشمنان را فراهم می کند.
استاندار البرز افزود: باید نشاط و امید ره آورد اقدامات و برنامه های ما برای مردم باشد.
1535/7411
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.