به گزارش ایرنا، مراد مالمیر روز دوشنبه در نشست استقرار میز خدمت در آموزش و پرورش البرز افزود: به منظور افزایش سطح کیفی خدمات در قالب میز خدمت در آموزش و پروش البرز نشست های هماهنگی، چگونگی نحوه کار و فعالیت در این میز با هدف تکریم ارباب رجوع و هدایت هدفند مراجعه کنندگان از جمله در ثبت نام دانش آموزان در مدارس ، هدایت تحصیلی ، سوابق و تائید مدارک تحصیلی و انجام سایر امور اداری درحال برگزاری است.
وی اظهار داشت: استقرار میز خدمت ارتقاء کیفی خدمات رسانی به جامعه هدف که شامل دانش آموزان، اولیا و معلمان می شود را در پی دارد که این مهم نیازمند توجه خاص در قالب یک برنامه هدفمند الکترونیکی است.
وی یادآور شد: کارشناسان معرفی شده در 9 میز خدمت فعال شده در آموزش و پرورش البرز باید آگاه ، مطلع به کار ، کارآمد ، با متانت و مسلط باشند تا در راهنمایی و هدایت مراجعین درست عمل کنند.
مالمیر بیان داشت: با توجه به شروع فرآیند برخی امور خارج از سیستم اداره کل ، نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز ملزم به ارائه خدمت مناسب به اربا ب رجوع می باشند که باید دقت نظر کافی در این مهم را داشته باشند ودر صورت لزوم ارباب رجوع به اداره کل مراجعه کند.
وی با بیان اینکه با توجه به نوع خدمت در آموزش وپرورش باید بر اساس نیاز مخاطب خدمات برنامه ریزی شود، ادامه داد: کاهش روند مراجعه حضوری ارباب رجوع به دوایر وسرعت بخشی به امور به شرط بستر سازی مناسب در میز خدمت تحقق خواهد یافت.
مالمیر تصریح کرد:چنانچه تعداد مراجعان به میز خدمت در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش با تراکم بالاباشد باید از سیستم نوبت دهی الکترونیکی استفاده کرد.
وی در ادامه به مشخص بودن فرایند کار در میز خدمت آموزش و پرورش در البرز پرداخت و افزود: روند کار باید مشخص باشد تا ارباب رجوع در هنگام مراجعه دچار سردرگمی نشود .
استان البرز 460 هزار دانش آموز و حدود 25 هزار معلم دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.