امیر غفرانی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: مسئولان این تیم نیز قول مساعد دادند که پس از بستن تیم، تمرینات خود را به استان منتقل کنند.
وی اضافه کرد: اکسین البرز متعلق به این استان است و زمین تمرین و مسابقه نیز مانند قبل در اختیار این تیم است، با برنامه ریزی و تقویت بیشتر، تیم فوتبال اکسین البرز قدرتمندانه و با شرایط بهتری در لیگ دسته یکم حضور می یابد.
غفرانی گفت: اکسین البرز تیمی دارای ظرفیت و توان فنی بالایی است که در لیگ دسته یک فصل گذشته با کمی بدشانسی مواجه شد و از صعود به لیگ برتر بازماند.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از نماینده استان البرز در لیگ دسته یک فوتبال کشور اظهار داشت: این تیم، جوانمردانه تا آخرین روز لیگ برای دفاع از اعتبار فوتبال البرز خواهد جنگید.
با تغییر مسئولان و سرمربی جدید این تیم، در اولین اقدام از سوی فراز کمالوند سرمربی جدید اکسین البرز، مرتضی اسدی کاپیتان فصل گذشته صنعت نفت آبادان با عقد قراردادی یک ساله به اکسین پیوست.
محمد اوسانی و محمد ابراهیمی مهاجم فصل گذشته تراکتور سازی تبریز نیز به تیم فوتبال اکسین البرز پیوستند.
پویا سیف پناهی مدافع تیم اکسین قرارداد خود را یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.
در فصل گذشته اکسین البرز به سرمربی گری علی لطیفی، با 34 بازی، 13 برد، 12 مساوی، 9 باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و کسب 51 امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشور را کسب و از راه یابی به لیگ برتر بازمانده بود.
تیم فوتبال اکسین البرز به رغم زمان کم درابتدای فصل برای انسجام درونی موفق شد لیگ دسته یک کشور را با رتبه تک رقمی به پایان برساند.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.