به گزارش ایرنا، ابوالفضل اینانلو روز شنبه در نشست شورای عمومی شهرستان فردیس با تبریک هفته قوه قضاییه، افزود: برخی از آسیب ها نظیر اعتیاد به مواد مخدر امروز گریبانگیر خانواده ها شده که باید بررسی بیشتر بر روی عوامل آن صورت گیرد.
وی مواد مخدر را سر منشأ بسیاری از آسیب های اجتماعی یاد کرد و افزود: اعتیاد بلای خانمان سوزی است که در جامعه فراگیر شده و بسیاری از آسیب های اجتماعی را به همراه دارد.
وی ادامه داد: اولیاء و مربیان دانش آموزان، خانواده ها و مراکز دانشگاهی مراقب باشند و جوانان را به سمت محیط های فرهنگی سوق دهند، پایگاه های بسیج، هیئت های مذهبی مکان های خوبی برای جذب و تشویق جوانان است.
فرماندار فردیس اظهار داشت: همه مسئولان باید در حوزه مسایل فرهنگی شهر پای کار بیایند و در این زمینه اقدامات مطلوبی را انجام دهند.
وی افزود: باید مقدمات کار فراهم شود تا آسیب های اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی مطرح و تصمیم گیری بر اساس نظرات کارشناسی صورت گرفته و کار عملیاتی انجام شود.
اینانلو افزود: فردیس پایلوت خرید شهرهای همجوار استان های تهران و البرز شده است که افرادی که برای خرید می آیند، ضمن اینکه دوست داریم نشاط در جامعه باشد، ارزش های نظام اسلامی نیز باید رعایت شود.
وی اظهار داشت: فردیس را با نام شهر فاطمی و شهدای اقتدار می شناسند، باید بار معنوی و فرهنگ شهدا در شهرستان جاری باشد.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.