خسرو ساکی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرناافزود: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، ارائه آموزش های مهارتی به جامعه، ایجاد رقابت سالم بین هنرجویان و بروز استعدادهای هنرجویان با شرکت 198 نفر
برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات نقش موثری در تشویق، ترغیب و بروز خلاقیت ها و رقابت سالم در هنرجویان دارد، اظهار داشت: این رقابت علمی - کاربردی در افزایش شناخت مردم نسبت به توانمندی های هنرجویان شاخه کاردانش و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی نیز موثر است.
وی تصریح کرد:دراین دوره از مسابقات هنرجویان پایه یازدهم هنرستان های شاخه کاردانش دولتی و غیردولتی شرکت کرده و به رقابت می پردازند.
وی اضافه کرد: مسابقات علمی - کاربردی در 2 مرحله تئوری و عملی در 160 رشته طراحی شده است.
ساکی بیان داشت: در مرحله نهایی این رقابت ها که از نهم تا یازدهم تیرماه سال 97 در البرز برگزار می شود ، 115 دانش آموز پسر و 83 دانش آموز دختر رقابت می کنند.
وی یادآور شد: مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات علمی -کاربردی هنرستان های شاخه کاردانش در ششم و شانزدهم اسفند ماه 96 به صورت هماهنگ در 31 استان کشور در رشته های صنعت، هنر، کشاورزی و خدمات برگزار شد.
وی گفت : این مسابقات ملی در سه هنرستان کاردانش و مرکز تربیت مربی کرج برگزار می شود.
وی افزود: پوستر شانزدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی شاخه کاردانش کشور نیز در البرز رونمایی شد.
وی تاکید کرد: در زمان برگزاری این مسابقات نیاز به ارائه خدمات حمایتی همه جانبه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان البرز به خصوص در مرکز کرج داریم.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.