به گزارش ایرنا، شواهد نشان می دهد که با وجود زیر ساخت های اندک ورزش بیلیارد و بولینگ درالبرز، دست اندرکاران این بخش اهتمام ویژه ای در پرورش استعدادها داشته اند که حاصل آن تربیت ورزشکارانی توانمند برای عرصه های بین المللی و کشوری است.
کسب یک هزار و 819 مدال رنگارنگ جهانی، آسیایی و کشوری توسط ورزشکاران البرز در یک سال گذشته بیانگر این واقعیت بوده که ورزش بیلیارد و بولینگ استان به سطحی فراتر از انتظار رسیده است.
موفقیت برخی ورزشکاران البرزی مانند مجید طاهرخانی دررقابت های کشوری سال گذشته را سرآغاز فصل جدید در ورزش بولینگ البرز می دانند، این گونه موفقیت ها موجب شد تا ورزشکاران استان در عرصه های بین المللی شگفتی ساز شوند و یکی پس از دیگری مدال ها را درو کنند.
رئیس هیات بیلیارد و بولینگ البرز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با وجود اینکه هم اکنون در کرج باشگاه بولینگ فعال وجود ندارد اما ورزشکاران مرکز استان البرز به صورت فعال در مسابقات هفتگی باشگاه های تهران و لیگ کشوری شرکت می کنند .
علی کربلایی افزود: اکنون مسابقه رنکینگ هفتگی بولینگ البرز روزهای دوشنبه هر هفته در یک باشگاه به صورت منظم برگزار و 5 بازیکن برتر این رنکینگ در قالب تیم استان البرز در مسابقات باشگاه های کشور که از هفته اول تیرماه برگزار می شود شرکت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه در آینده چند باشگاه مدرن بولینگ در شهر کرج راه اندازی می شود، خاطرنشان کرد : در سال های آینده با وجود فعالیت باشگاه های جدید در کرج بدون شک به تعداد بازیکنان حرفه ای این ورزش اضافه و کرج می تواند یکی از ارکان قهرمانی بولینگ در کشور باشد .
کربلایی گفت: پیش از کسب عنوان نخست انتخابی تیم ملی برای اعزام به هنگ کنگ بازیکنان دیگری نیز از استان البرز افتخار آفرین بوده اند که از جمله می توان به کسب عنوان دومی کشوری توسط خشایار یاوری و فرهاد دفاعی اشاره کرد .
وی ادامه داد: تیم ملی بولینگ ایران با 6بازیکن در آذرماه سال جاری برای شرکت در مسابقات جهانی به کشور هنگ کنگ اعزام می شود.
البرز در رشته بولینگ حدود 20 ورزشکار و در رشته بیلیارد حدود 220 ورزشکار دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.