استاندار البرز گفت: مدیران استان باید با دید فرابخشی برای افزایش مقاومت در برابر شرایط اقتصادی تحمیلی خارجی برنامه ریزی کنند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز با حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شرکت آذین خودرو در کرج، افزود: در این واحد توسعه و تحقیق با نظم و انضباط تلفیق شده و یک واحد بزرگ همراه آینده ای امیدوارکننده را رقم زده است.

وی با بیان اینکه حضور اساتید و متخصصان کارشناس در کنار تولیدکنندگان اقدامی موثر و راهگشا است، ادامه داد: انرژی و دیدگاه مثبت مدیریت این واحد باید در بخش‌خصوصی و بویژه اتاق بازرگانی استان تسری پیدا کند.

نجفی گفت: یاس، سیاه نمایی و دامن زدن به موانع و مشکلات، هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

وی افزود: وضعیت اتاق بازرگانی استان باید مورد بازنگری قرار گرفته و با چند برابر توان فعلی نسبت به فعال کردن بخش های مختلف آن اقدام شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه مدیران باید با دید فرابخشی برای افزایش مقاومت در برابر شرایط تحمیلی خارجی برنامه‌ریزی کنند، اضافه کرد: استکبار با تمام توان و برگرفته از روحیه‌ای پلید و استعمارگر خود در صدد ایجاد اختلال در روند اداره جمهوری اسلامی است.

وی گفت: باید برای ادامه مسیر توسعه همه جانبه، برنامه محور اقدام کنیم تا برای موانع احتمالی راهکاری از پیش تعیین شده داشته باشیم.

نجفی افزود: ضرورت دارد با همراهی تمامی دستگاه ها فشار به تولیدکنندگان کم شود.پ

وی خاطرنشان کرد: واحدهای سلامت و فعال می توانند بیمه و مالیات پرداخت کنند بنابراین دستگاه‌های مربوطه باید در این راه با نگاه مثبت و مساعدت ویژه وارد عمل شوند.

استاندار البرز با بیان اینکه طرح توسعه این واحد با حمایت ویژه پیگیری می شود گفت: در شرایط فعلی باید به شکل ویژه درصدد اعمال اقدامات مدبرانه و عاقلانه برای رونق تولید و ایجاد اشتغال باشیم.

نجفی از شرکت تولید قطعات خودرو، بازدید کرد

استاندار البرز در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از شرکت تولید قطعات خودرو با نام آذین خودرو بازدید کرد.

هلدینگ آذین خودرو در کل کشور ۱۷ واحد تولید دارد که در مجموع حدود ۵ هزار و ۴۰۰ اشتغال ایجاد کرده است.

۶ واحد از این هلدینگ در استان البرز مستقر است که با ایجاد ۲ هزار و ۷۰۰ شغل فعالیت می کند.

واحدی که امروز مورد بازدید قرار گرفت با اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.