به گزارش ایرنا، تیم فوتبال اکسین البرز به رغم زمان کم درابتدای فصل برای انسجام درونی موفق شد لیگ دسته یک کشور را با رتبه تک رقمی به پایان برساند.
اکسین البرز به سرمربیگری علی لطیفی، با 34 بازی، 13 برد، 12 مساوی، 9 باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و کسب 51 امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشور فصل گذشته را کسب و از راهیابی به لیگ برتر بازماند.
این روزها تیم اکسین در شرایطی نامشخص قرار دارد و بنا به گفته برخی مسئولان این تیم در روزهای آینده تعیین تکلیف خواهد شد.
مدیر رسانه ای تیم فوتبال اکسین البرز در گفت وگو با ایرنا گفت: شرایط این تیم در زمان حاضر مشخص نیست و تا پایان هفته تعیین تکلیف می شود، بحث هایی در خصوص خروج تیم از استان وجود دارد اما تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده است.
احمد احمدی افزود: با این حال احتمال واگذاری تیم به موسسه جدیدی وجود دارد و باید منتظر ماند تا در روزهای آینده تکلیف نهایی مشخص شود.
این صحبت ها در حالی مطرح شد که مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد که امتیاز این تیم در استان ثبت شده و امکان خروج آن از البرز وجود ندارد.
امیر غفرانی افزود: با برنامه ریزی و تقویت بیشتر، تیم فوتبال اکسین البرز قدرتمندانه تر و با شرایط بهتری در لیگ دسته یکم حضور می یابد.
وی اضافه کرد: اکسین البرز تیمی دارای ظرفیت و توان فنی بالایی است که در لیگ دسته یک فصل گذشته با کمی بدشانسی مواجه شد و از صعود به لیگ برتر بازماند.
غفرانی با تاکید بر لزوم حمایت از نماینده استان البرز در لیگ دسته یک فوتبال کشور اظهار داشت: این تیم ، جوانمردانه تا آخرین روز لیگ برای دفاع از اعتبار فوتبال البرز خواهد جنگید.
وی ادامه داد: اکسین البرز با حمایت مردم و مسئولان، توانایی درخشش در سطح بالای فوتبال کشور را دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در فصل گذشته نهایت همکاری را با باشگاه اکسین البرز و هیات فوتبال داشته است.
رئیس هیات فوتبال البرز نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: شایعاتی مبنی بر رفتن اکسین از البرز مطرح شده، این در حالی است که امتیاز اکسین برای البرز ثبت شده و این تیم از استان نمی رود.
منصور بیکوردی افزود: در خلاء فصل های آغاز لیگ شایعاتی مطرح می شود اما تیم فوتبال اکسین برای البرز ثبت شده و از این استان نمی رود.
وی اضافه کرد: این احتمال وجود دارد که امتیاز یا مدیریت آن به شخص و موسسه جدیدی واگذار شود، اما این تیم برای البرز ثبت شده و در استان می ماند.
تا تصمیم نهایی باید منتظر ماند و دید که طی چند روز آینده چه اتفاقاتی در باشگاه فوتبال البرز رخ خواهد داد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.