به گزارش ایرنا، اکبر سلیم نژاد روز چهارشنبه در نشست علنی شورای شهر از پاسخ شهرداری کرج به تذکرات اعضاء انتقاد کرد و افزود: 6 ماه قبل درخصوص چگونگی برگزاری مناقصات و مزایده ها در شهرداری کرج تذکر قانونی دادیم .
وی ادامه داد: با اینکه از شهرداری خواستیم در این زمینه گزارشی ارائه کند اما پاسخ قانع کننده ای دریافت نشده است .
رئیس کمیسیون کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آموزش عمومی شورای اسلامی شهر کرج همچنین از سرپرست شهرداری این کلانشهر خواست در خصوص ماهیت حقوقی نهاد مخالفت کننده با پخش مسابقات جام جهانی در 4 نقطه از سطح شهر به صورت کتبی پاسخ دهد.
سلیم نژاد بیان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با نیروی انتظامی و اخذ مجوزهای قانونی مقرر شده بود مسابقات جام جهانی به صورت زنده در 4 نقطه از کرج با حضور خانوارها و اقشار مختلف مردم پخش شود تا به تقویت نشاط اجتماعی و روحیه همدلی کمک کند.
وی افزود: پس از رسانه ای شدن این موضوع سرپرست شهرداری کرج طی تماس تلفنی اعلام کرد که شورای تامین استان با پخش مسابقات جام جهانی در 4 نقطه از سطح شهر مخالفت کرده و آن را به صلاح ندانسته است.
سلیم نژاد گفت: فرماندار کرج و معاون امنیتی استانداری البرز در پاسخ به تماس تلفنی من اعلام کردند که شورای تامین شهرستان و استان هیچ گونه توصیه ای در این خصوص نداشته اند و اساسا مصوبه ای برای عدم پخش مسابقات وجود ندارد.
این عضو شورا ادامه داد: با توجه به پاسخ شفاف شوراهای تامین استان و شهرستان مبنی بر عدم مخالفت با این موضوع، از سرپرست شهرداری کرج انتظار می رود که به صورت مکتوب در این ارتباط توضیح دهد و اعلام نماید که مشخصا کدام نهاد با این مهم مخالفت کرده است .
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.