فرهاد منظوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این پایگاه ها برنامه های مختلفی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در زمینه های فرهنگی هنری،علمی و آموزشی، ورزشی و اردویی با رویکرد شادابی و نشاط و مشارکت دانش آموزان اجرا خواهد شد.
وی گفت: ایام تابستان بهترین فرصت برای آموزش دانش آموزان درحوزه های مهارتی، فرهنگی واجتماعی است.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآن، هنرهای ‌دستی، تجسمی، نمایشی، ورزشی، امور فرهنگی و مسابقات علمی مختلف در پایگاه‌های اوقات فراغت شهرستان فردیس، گفت: آموزش‌وپرورش تلاش می‌کند با برگزاری این قبیل کلاس‌ها نوجوانان و جوانان را از پرداختن بیش‌ از اندازه به فضای مجازی بازدارد.
منظوری اظهار داشت: 8 سالن ورزشی در رشته های مختلف ورزشی از جمله تنیس روی میز ، والیبال ، شطرنج، ورزش های رزمی و... برای دختران و پسران دانش آموز در فردیس آماده شده است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش ‌وپرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: آماده سازی زمین چمن فوتبال برای استفاده دانش آموزان با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در حال پیگیری است.
منظوری با بیان اینکه آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس فاقد استخر است ،افزود: طبق تفاهمنامه از استخرهای بخش خصوصی استفاده می شود.
وی اظهار داشت: سال گذشته بیش از12 هزار دانش آموز درطرح غنی سازی اوقات فراغت شرکت کرده و پیش بینی می شود امسال نیز بیش ازاین تعداد دانش آموز دراین کلاس ها حضور یابند.
شهرستان فردیس حدود 90 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.