به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز پنجشنبه در جلسه ستاد رفع موانع و تسهیل در یک شرکت تولید کننده قطعات خودرو در کرج، افزود: وقتی تولیدی در کار نباشد چگونه می توانیم از آنها توقع مالیات و بیمه داشته باشیم، همه دستگاه های ذیربط باید کمک کار واحدهای تولیدی باشند.
وی اضافه کرد: به همین منظور نیاز است تا دستگاه هایی چون امور مالیاتی و صنعت و معدن فشار را بر روی تولید کنندگان کاهش دهند.
نجفی با تاکید بر حفظ محیط زیست و رعایت استانداردها،اظهار داشت: تاکید ما همواره بر این است که هم شرکت های دولتی و هم شرکت های خصوصی پای کار باشند و در دوران بحران و با اندیشه مثبت و علاقه بر مبنای عقل و تدبر حرکت کنند.
وی ادامه داد: همیشه حرف زده می شود که باید حرکت شود، اما هیچ وقت بیان نمی شود که سهم ما در رسیدن به تضمین آینده کشور چیست.
نجفی گفت: در شرایطی که امروز تولید کنندگان ما با مشکلات بسیاری روبرو هستند و دشمنان خارجی با شیطنت هایشان سعی در سنگ اندازی در کشورهایی مثل ما را دارند، باید هر چه بیشتر به این واحدها کمک کرد.
استاندار البرز با انتقاد از اتاق بازرگانی، گفت: اتاق بازرگانی ما امروز یک انرژی منفی در تصمیم گیری های مدیریتی و آرامش استان شده و جملاتی که در جلسه ها به کار می برند، فقط ادعا است.
نجفی افزود: باید شرایطی ایجاد کنیم که خودمان بحران ساز نشویم و تکالیف و وظایف مان و اینکه به دنبال چه هستیم را به خوبی بدانیم.
وی با بیان اینکه هوای ناپاک را خودمان ایجاد می کنیم، گفت:همه دستگاه ها و نهادها و بانک ها چه بخش خصوصی و دولتی باید با تولیدکنندگان را در شرایط فعلی همراهی کنند.
استاندار البرز استفاده از نظرات کارشناسان را برای توسعه کشور ضروری دانست و گفت: باید از اندیشه ها استفاده کرد و صاحب نظران را برای پیشرفت کشور به کار گرفت.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.