مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز گفت: در سال گذشته بیش از 785 مورد بازدید فنی و پایش عملکرد نازل‌های مستقر در جایگاه های عرضه سوخت مایع استان انجام شده است.

به گزارش ایلنا، ابراهیم توسلی از بررسی صحت و درستی عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع به صورت دوره‌ای و موردی به صورت ماهانه خبر داد و اظهار داشت:‌ در سال گذشته از مجموع هزار و 72 نازل عرضه سوخت در سطح استان البرز صحت عملکرد هزار و 65 نازل مورد تأیید و 7 مورد نیاز به تعمیر گزارش شد که بعد از تعمیرات لازم مجددا مورد آزمون قرار گرفته و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفتند. 

توسلی افزود: در سال گذشته 12 هزار و 600 مورد بازدید، کنترل و ارزیابی از نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت استان البرز انجام شده که از این تعداد 10 هزار و 250 نازل توسط کارشناسان واحد خدمات مهندسی 250 نازل به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعداد 2 هزار و صد نازل به همراه بازرسان سازمان ملی استاندارد مورد آزمایش کمی قرار گرفته‌اند.

وی بیان داشت: کالیبراسیون نازل‌های توزیع سوخت مایع بر اساس استاندارد مربوطه و با استفاده از پیمانه‌های مدرج شده انجام می شود که در صورت لزوم کالیبراتور سوخت تنظیم و در صورت خرابی نازل مورد آزمون تا رفع عیب از چرخه توزیع خارج می‌شود. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز گفت:‌ قطعات و اجزای نازل‌های توزیع سوخت مایع همیشه در حالت پلمپ قرار دارند و فک پلمپ توسط افراد غیرمسئول، مجاز نیست و در مواقع ضروری و به منظور انجام تعمیرات توسط کارشناسان مربوطه فک می شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.