به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس با اشاره به فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام راحل (ره)، افزود: رهبر معظم انقلاب در 29 سال با اقتدار این کشور را رهبری کرده اند و کشور را از چالش ها و بحران ها نجات داده اند.
وی افزود: دشمنان قصد دارند با استفاده از فشار اقتصادی و ابزارهای اقتصادی از جمله بیمه، بانک، ارز و پول، ملت ایران را در فشار و تنگنا قرار دهند و فشار روانی در جامعه ایجاد کنند.
ایمانی گفت: موضوعاتی نظیر غنی سازی اورانیوم برای مصارف صلح آمیز و ساخت موشک برای افزایش توان دفاعی، حوزه نفوذی است که ایران در کشورهای منطقه دارد.
امام جمعه فردیس گفت: ملتی که در روز جهانی قدس پای آرمان های اسلامی ایستاده و در ماه رمضان برای مردم مظلوم فلسطین در هوای گرم راهپیمایی می کند، قادر است به مشکلات نیز فائق آید.
وی با اشاره به اینکه روز قدس امسال با سال های گذشته متفاوت شد، افزود: آمریکایی ها سفارت خود را به قدس منتقل کردند و قدس را به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل شناختند.
ایمانی اظهار داشت: 6 میلیون فلسطینی که از خانه های خود رانده شده اند باید به سرزمین خود بازگردند، چرا باید مردم غزه 11 سال در شدیدترین محاصره باشند؟
امام جمعه فردیس گفت: بیداری و مقاومت اسلامی نتیجه داده و امروز ملت ها متوجه شده اند که اگر بخواهند به حق خود برسند باید با مشت های گره کرده و افزایش توان دفاعی در مقابل دشمن ایستادگی کنند.
ایمانی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که 25 سال آینده اسرائیل وجود نخواهد داشت، قطعا اگر با همین قدرت و صلابت و رهبری و مردم پیش رویم، اسرائیل نابود خواهد شد.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.