مشاور وزیر امور خارجه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از اختلافات بین مسلمین به وجود آمد و مسلمانان با وحدت می‌‌توانند مقابل توطئه‌های این رژیم فرعونی، مقاومت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن قشقاوی امروز در راهپیمایی روز قدس در کرج با محکوم کردن رژیم صهیونسیتی در به شهادت رساندن مردم مظلوم فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی طی اختلاف جهانی و بعد از جنگ جهانی دوم و با نفوذ بر اختلاف جهان اسلام، شکل گرفت و همچنان با این سیاست دنبال می‌‌‌شود.

وی با فرعونی خواندن رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اسرائیل امروز با ایجاد اختلاف بین مسلمانان جهان اسلام به عنوان شیعه و سنی و فرقه‌‌‌‌افکنی به دنبال ایجاد تفرقه مسلمانان است. 

معاون سابق وزیر امور خارجه با یادآوری مشکلات لیبی، سوریه، یمن، عراق و لبنان‌ تصریح کرد: با وجودی که در کشورهای اسلامی منطقه، اختلافات زیادی وجود نداشت اما با نفاق و تفرقه‌‌‌افکنی اقوام در این کشورها، جنگ و وحشت را به منطقه وارد کردند.

قشقاوی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل برای جلوگیری از مبارزه با رژیم صهیونیستی در هر کشور که ترس از مبارزه با اسرائیل داشتند، مردم خاورمیانه را با وجود داشتن تمدن فاخر به جان هم انداختند.

وی با بیان اینکه ویژگی تفرقه‌‌‌افکنی مخصوص قوم فرعون است، خاطرنشان کرد: فرعونیان درصدد براندازی موسی برآمدند و اسرائیل نیز با همین ایده و ترفند در برابر نیروهای کشورهای منطقه مقاومت می‌‌‌کند که آنها را از بین ببرند‌.

مشاور وزیر امور خارجه افزود: فرعون به دنبال نابودی انقلابیون بود و امروز تاریخ، تکرار شده است و آمریکا و اسرائیل به دنبال از بین بردن انقلاب‌‌‌‌های بزرگ مردمی هستند لذا به دنبال این هدف، ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را دنبال کردند.

قشقاوی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تبلیغات ترور شخصیتی نیز بوده است، ابراز داشت: رسانه‌های غربی به دنبال تخریب چهره‌‌‌های مطرح نظام، رهبری، علما و چهره‌‌‌های اسلامی و دینی ایران، هستند.

وی با اشاره به اینکه ظلم و ستم روزی پایان خواهد یافت، بیان کرد: رژیم صهیونیستی نمی‌‌‌تواند تا همیشه برقرار باشد و همچون فرعون عمر ابدی نخواهد داشت و روزی از روی زمین برداشته خواهد شد.

این دیپلمات اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت سازمان ملل به رسمیت شناخته‌ شد اما بسیاری از کشورها، این رژیم جنایتکار را به رسمیت نمی‌شناسند.

قشقاوی با طرح شاخصه‌‌های مطرح یک کشور در داشتن رسمیت بین‌‌‌المللی یادآور شد: اسرائیل شاخص‌‌های رسمی یک کشور را ندارد، پایتخت این کشور مشخص نیست چراکه سفارت آمریکا بجای تل‌اویو در بیت‌المقدس، مستقر شده است و این ادعای داشتن پایتخت را از بین می‌‌‌برد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از اختلافات بین مسلمانان شکل گرفت و مسلمانان جهان با وحدت می‌‌‌‌توانند مقابل توطئه‌‌‌های این رژیم جعلی، مقاومت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.