به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ محسن میرزایی اظهار کرد: عملیات اجرای خط‌کشی در معابر اصلی شهر با هدف افزایش ایمنی در عبور و مرور شهروندان آغاز شد.

وی افزود: با عنایت بر لزوم تامین ایمنی عابرین پیاده و به منظور کاهش تصادفات و ساماندهی وضعیت ترافیک، حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری اردبیل اقدام به خط کشی خیابان‌های اصلی در سطح شهر کرده است.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل ادامه داد: میدان ارتش تا ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین تا چهارراه ژاندارمری، عالی قاپو تا میدان ورزش، سه راه دانش تا شریعتی، شریعتی تا میدان پانزده خرداد، سه راه دانش تا چهارراه باغمیشه، سه راه دانش تا حافظ، پیرعبدالملک تا یاقوت و قیام تا تازه‌میدان از جمله خیابان‌هایی هستند که عملیات خط کشی در این مکان‌ها در حال اجرا است.

میرزایی منظم کردن حرکت وسایل نقلیه را از هدف‌های دیگر این پروژه دانست و توضیح داد: آگاهی دادن به استفاده کنندگان از معابر و راهنمایی در منظم کردن عبور و مرور و تردد شهروندان حائز اهمیت است.

وی همچنین با بیان اینکه هسته مرکزی و پرتردد شهر در اولویت بوده است، گفت: دررروزهای آتی نیز عملیات خط کشی بزرگراه شهدا ن اجرا خواهد شد.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل یادآور شد: در مجموع بیش از 40 کیلومتر از معابر سطح شهر اردبیل خط کشی شده و 40 تن رنگ ترافیکی سرد برای این کار مصرف شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 937299
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.