معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس درشهرستان های این استان خبر داد. 

به گزارش ایلنا، سرهنگ‌مجید فیض جعفری گفت: همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های استان البرز راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس برگزار می شود و ماموران راهنمایی و رانندگی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده به اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی خیابان ها و مناطق این استان خواهند پرداخت.

وی گفت: این محدودیت‌ها از ساعت 7صبح روز جمعه 18 خرداد ماه سال جاری آغاز و تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه خواهد داشت.

سرهنگ فیض جعفری افزود: در تمام شهرهایی که راهپیمایی برگزار می شود در طول مسیر راهپیمایی ، تردد هرگونه خودرو و موتورسیکلت ممنوع بوده و تنها خودروهای نیروی انتظامی و امدادرسان آن هم با مجوز خاص، مجاز به تردد در این مسیرها خواهند بود.

وی بیان داشت: در کلانشهر کرج نیز در طول مسیر راهپیمایی یعنی از میدان شهدا تا مصلی کرج، ماموران راهنمایی و رانندگی از ساعت 7 صبح اجازه تردد به هیچ خودرویی را نخواهند داد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز یادآورشد: همچنین برخی از خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی در این شهرستان مانند پل آیت الله طالقانی، تقاطع 7 تیر به سمت بلوار بلال و میدان شهدا به سمت تقاطع حضرت امام (ره)، خیابان های منتهی به سه راه دانشکده و تقاطع های کارخانه قند و خیابان مصباح از ساعت 7 صبح روز جمعه 18 خرداد ماه تا پایان راهپیمایی محدودیت های ترافیکی خواهند بود.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: تردد خودروها و موتورسیکلت ها در خیابان های منتهی به مصلی یا محل های تجمع نمازگزاران در شهرستان استان البرز در این ساعات ممنوع است.

وی افزود: برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل و نقل عمومی استان البرز به ویژه اتوبوسرانی اقدام به جابه جایی مسافران از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهند کرد.

معاون هماهنگ کنده فرماندهی انتظامی استان گفت: تقاضای ما از مردم این است که با خودروی شخصی به محل برگزاری راهپیمایی نیایند و برای ایاب و ذهاب از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.