به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمیدلطف‌اللهیان در حاشیه جلسه هماهنگی شهرداری اردبیل برای خدمت‌رسانی بیشتر به همشهریان در شب‌های قدر اظهار کرد: بیش از 50 دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر آماده سرویس‌دهی به شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها به مدت سه در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت، افزود: این اتوبوس‌ها با استقرار در نقاط مختلف شهر ایاب و ذهاب شهروندان به مصلای امام خمینی (ره) اردبیل و بازگشت مسافران به مقاصد خود را انجام خواهند داد.

شهردار اردبیل یادآور شد: هدف از سرویس دهی ناوگان اوتوبوسرانی سهولت در تردد و حابجایی شهروندان در شبهای لیالی قدر و انچجام وظایف این سازمان در راستای توجه به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است.

لطف اللهیان با اشاره به اینکه سرویس‌دهی به همشهریان در لیالی قدر از ساعت 22 شب آغاز خواهد شد، توضیح داد: خدمات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل تا پیش از اذان صبح ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فضیلت‌های شب قدر، یادآور شد: شهرداری اردبیل رد راستای عمل به وظایف فرهنگی خود در طول سال و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌‌های ویژه‌ای درنظر گرفته که در ایام مختلف سال با تلاش کارکنان زحمت‌کش این سازمان اجرایی می‌شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 936042
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.