استاندار البرز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) گفت: این مراسم فرصتی است که تجدید پیمان با رویکردهای رهبر کبیر انقلاب داشته باشیم چراکه وی با ایمان به خدا و اخلاص، نهضت بزرگ انقلاب را رهبری کرده و به سر منزل مقصود رساند. 

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم سالروز ارتحال امام(ره) که ظهر امروز با حضور مشاور وزیرامورخارجه در مسجد رسول‌اکرم(ص) برگزار شد ضمن گرامیداشت این ایام و تسلیت بمناسبت ایام سوگواره شهادت امام علی(ع) و رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب افزود: امروز ما به یاد امام(ره) گرد هم آمدیم. 

وی با بیان اینکه استانداری البرز به‌نوعی میزبان برگزاری این مراسم بود، ادامه داد: حضور و استقبال مردمی در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب برای پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های آن اندیشمند فرزانه بسیار چشمگیر است. 

نجفی گفت: این مراسم فرصتی است که تجدید پیمان با رویکردهای امام(ره) داشته باشیم چراکه وی با ایمان به خدا و اخلاص، نهضت بزرگ انقلاب را رهبری کرده و به سر منزل مقصود رساند. 

وی افزود: آن ایام که انقلاب اسلامی با رهبری‌های آن پیر فرزانه به ثمر رسید، سال آخر دانشگاه را می‌گذراندم و در جمع مستقبلان امام(ره) حضور داشته و همچنان نیز به‌عنوان خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی، افتخار شاگردی مکتب حضرت امام(ره) را دارم. 

استاندار البرز اضافه کرد: تمامی ما کارگزاران نظام، درصدد رهرویی اندیشه‌های ناب امام(ره) هستیم و باید با اهتمام ویژه‌ای دنبال حل موانع و مسائل کشور، احیای اسلام ناب، جلب رضایت خدا و مردم باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.