سرهنگ رضا گودرزی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: به همین منظور از ساعت 12 روز 13 خرداد ماه از مازندران به سمت استان البرز تردد کلیه وسائط نقلیه ممنون از 3 ساعت بعد از میدان امیر کبیر به سمت مازندران تا ساعت 2 بامداد این محدودیت اعمال می شود.
وی با بیان اینکه تعطیلات یک هفته ای خرداد ماه امسال اظهار داشت: ترددها از 2 روز پیش آغاز شده و با توجه به اینکه تعداد روزهای تعطیل امسال بیشتر است پیش بینی می شود تعداد ترددها از استان افزایش یابد.
گودرزی با اشاره به حضور صد درصدی پلیس در محورهای ارتباطی استان گفت: همچنین در روز 14 خرداد برای سهولت در برگشت زائران حرم حضرت امام راحل(ره) به سمت شمال در صورت حجم بالای ترافیک، تردد از ساعت 19 الی 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت 22 الی 2 بامداد روز سه شنبه 15 خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
وی ادامه داد: همچنین در روز 18 خرداد از ساعت 12 ظهر تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 15 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.
رییس پلیس راه البرز در بخش دیگری از سخنان خود به ریزش احتمالی کوه اشاره و گفت: با توجه به طوفان هایی که این روزها در استان شاهد هستیم، امکان احتمال سیلاب، سقوط سنگ و ریزش کوه وجود دارد به همین منظور نیاز است مردم حتما توصیه های ایمنی را رعایت کرده و از سوی پلیس نیز آمادگی صد درصد به منظور مقابله با هر گونه حادثه احتمالی وجود دارد.
گودرزی در ادامه به مبلغ جریمه ها اشاره و افزود: آمار جرایم و کشته ها نشان می دهد که مبلغ جریمه ها دیگر کارساز نیست، در جامعه ما آگاهی وجود دارد اما عمل به آگاهی پائین است، عمل به آگاهی یعنی فرهنگ سازی است.
وی همچنین به شایعاتی مبنی بر ریختن عمدی گازوئیل اشاره و گفت: به دلیل وجود برخی نقاط حادثه خیز و تصادف های رخ به رخ ممکن است سوختی هم بر زمین ریخته شود که بلافاصله پاکسازی می شود، اما اینکه ریختن این گازوئیل ها عمدی باشد صحت ندارد.
رییس پلیس راه البرز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دوربین نظارتی و تردد شمار در
راه های مواصلاتی استان وجود دارد افزود: به دلیل حجم بالای تردد در راه های البرز، این استان ما جز حساس ترین راه های کشور هستند، تیم های پلیس در طول آزاد راه های ما مستقر هستند، حجم تردد در آزاد راه ها بالا است اما بی انضباطی ترافیکی نداریم.
گودرزی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز یک هزار و 500 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
نیمی از جاده 160 کیلومتری کرج - چالوس در حوزه استحفاظی استان البرز قرار دارد.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.