به گزارش ایرنا، فردوس رحیمی نسب روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بانک های عامل این تسهیلات را با بهره 6 درصد به منظور حمایت و هدایت تولیدکنندگان در ج هت اشتغال پایدار روستایی و فراگیر ارایه می دهند.
وی اظهار داشت: در سال گذشته 44 فقره جواز تاسیس با ظرفیت 345 هزار تن با اشتغالزایی 2206 نفر و سرمایه گذاری 4838 میلیارد ریال و تعداد 13 فقره پروانه بهره برداری با اشتغال 317 نفر و ظرفیت 141 هزارتن با سرمایه گذاری 696 میلیارد ریال توسط این مدیریت صادر شده که با احتساب سال 96 کل مجوزهای صادره تاکنون 277 مورد می باشد.
وی اضافه کرد: تبدیل ضایعات گشتارگاهی، فرآوری و بسته بندی تخم مرغ، تولید انواع نوشیدنی بر پایه گیاهان وعرقیات، تولید و بسته بندی غذاهای آماده و نیمه آماده و درجه بندی و بسته بندی میوه جات و سبزیجات از جمله این طرح های اولویت دار است.
رحیمی نسب همچنین کمک به ایجاد و تقویت واحد های صنایع تبدیلی و غذایی دارای اولویت در قطب های کشاورزی ، توجه به صنایع غذایی کوچک مثل سردخانه ها، در کنار مزارع و ارتقاء دانش فنی واحد های تولیدی و تخصیص تسهیلات مناسب برای بازسازی و نوسازی واحدهای صنایع تبدیلی را از دیگر سیاست ها و برنامه های کاری در سال 97 عنوان کرد.
6156/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.