به گزارش ایرنا، اسدالله حیدری روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: در برنامه ششم متولی سلامت و رفاه اجتماعی بهزیستی تعیین شده و 184 فعالیت تخصصی که از عهده هیچ سازمانی بر نمی آید، به این سازمان واگذار شده است.
وی ادامه داد: با گنجاندن این بخش در برنامه ششم توسعه اعتبارات لازم برای تحقق این اهداف برای سازمان بهزیستی درنظر گرفته شده است.
حیدری گفت: پیش از فعالیت دولت تدبیر و امید، بهزیستی یک نهاد حمایتی بود و امروز دولت این استراتژی های مهم را به استان ها ابلاغ می کند.
وی افزود: نقشه راه مشخص است و همه دستگاه ها متولی هستند تا پیشگیری و برنامه های مدون برای سلامت اجتماعی را در برنامه های خود قرار دهند.
حیدری خاطرنشان کرد: در حوزه اجتماعی کشور چالش هایی داریم و ورود مقام معظم رهبری به این چالش ها بیانگر اهمیت بالای موضوع است که باید تلاش های ویژه ای داشت.
وی گفت: تعاملات خوبی با قوه قضاییه، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش وجود دارد تا سرعت رشد آسیب های اجتماعی کاهش یابد.
مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: واگذاری بخشی از خدمات به بخش خصوصی و تاکید بر پیشگیری از آسیب ها از جمله موضوعات مهم دراین زمینه به شمار می رود.
وی گفت: البرز تنوع قومیتی دارد، ولی از این تنوع قومیتی به عنوان یک گلستان از گل های رنگارنگ باید یاد کرد که باید برنامه های مدون برای حاشیه نشینی و استفاده از ظرفیت قوم گرایی آن داشت.
حیدری افزود: باید با تلاش هرچه بیشتر چرخه فقر، بی سوادی و آسیب های اجتماعی را با هم افزایی هرچه بیشتر از بین برد.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.