به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در ستاد بازآفرینی شهری استان اردبیل که در سالن شیخ‌صفی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین بار تالار گفتمان شهری در اردبیل راه‌اندازی خواهد شد و در این خصوص مکان‌یابی و تملک زمین این مجموعه انجام پذیرفته است.

وی افزود: به منظور بهره‌برداری از تالار گفتمان شهری نیازمند مشارکت مجموعه راه‌و شهرسازی نیز هستیم تا اقدامات لازم برای تکمیل و احداث مجموعه مذکور در سریع‌ترین بازه‌ زمانی فراهم شود.

شهردار اردبیل با اشاره به تداوم عملیات عمرانی شهرداری اردبیل در محلات مختلف، تصریح کرد: برای بازآفرینی شهری و فراهم آوردن امکان حضور جدی شهروندان در محلات مورد هدف ضرورت توجه به برنامه‌های فرهنگی و احداث تالار گفتمان شهری احساس می‌شد.

لطف‌اللهیان توضیح داد: در سال جاری شهرداری در پروژه‌هایی که در محلات هدف در نظر گرفته بیش از 50 میلیارد ریال منابع مالی تخصیص داده و با مشارکت دستگاه‌های مرتبط برای رفاه حال شهروندان و فراهم آوردن شهری زیبا در تلاش خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد برنامه‌های عمرانی شهرداری اردبیل، افزود: پروژه‌های مشترک مابین دستگاه‌های اجرایی با سازمان شهرداری نیازمند افزایش تعامل و همکاری بوده تا در سریع‌ترین بازه زمانی شاهد انجام اقدامات جدی در این حوزه‌ها باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 932073
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.