دبیر شورای اسلامی شهر کرج، اظهار داشت: با همکاری دانشگاه و مدیریت شهری،  اقدامات پارلمان شهری با تخصص و جذب سرمایه گذار همراه می شود.

به گزارش ایلنا، مهدی حاجی قاسمی در نشستی با حضور رئیس دانشگاه آزاد کرج، گفت: شورای اسلامی شهر کرج در دوره پنجم در نگاه و روش خود تغییرات مثبتی به وجود آورده است به گونه‌ای که استفاده از نیروهای جوان و متخصص در صدر اقدامات این مجموعه قرار گرفته است. 

مهدی حاجی قاسمی با اشاره به توانمندی دانشگاه آزاد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به رغم تاثیرگذاری ذاتی هنوز موفق به برقراری ارتباط موثر نشده است که شاید دلیل اصلی آن حصاری است که به دور خود تنیده است. 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگر صحبت‌های خود ایجاد درآمد پایدار برای دانشگاه آزاد را امری ضروری دانست.

وی با اشاره به اعلام اینکه مطالعات امکان سنجی اجرای طرح تراموا در حال انجام است و قطع یقین دانشگاه نیز در این طرح در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: اگر دانشگاه مساعدت لازم در این بخش را داشته باشد جذابیت ویژه ای برای سرمایه گذاری به وجود خواهد آمد.

حاجی قاسمی به گذر بزرگراه شمالی از شمال این دانشگاه اشاره کرد و گفت: به رغم اینکه اجرای این پروژه به حمایت های ملی و فرا استانی نیاز دارد اما دانشگاه نیز باید همکاری ویژه ای در بخش های مختلف این طرح داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه ارائه ایده در خصوص توسعه بخش فرهنگی کرج با اتکا بر ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی مثمر ثمر خواهد بود، اظهار کرد: طبق آمار دریافتی بیش از ۳۵ درصدِ فارغ تحصیلان کرج از دانشگاه آزاد هستند که باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد، اعتقاد دارم دانشگاه آزاد می تواند در بخش های مختلف مانند اتاق فکر به مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر کمک کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.