به‌نقل از پلیس البرز، سرهنگ جواد صفایی با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه‌ای اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل در مناطقی از کرج پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: ماموران با بررسی صحنه جرم و کشف مستندات و شواهد موجود موفق به شناسایی سارق و یافتن ردی از وی شدند.
سرهنگ صفایی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی متهم که از سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پلیس بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.
وی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر 15 فقره سرقت فرش‌های نفیس، تابلو فرش و اشیاء قیمتی با شیوه ورود به منزل ار طریق بالکن در شهرهای گوناگون از جمله تهران، کرج، اصفهان، خراسان رضوی و غیره اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه 20 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: پس از شناسایی محل‌های وقوع سرقت، تمام مالباختگان شناسایی و به منظور شکایت و پیگیری اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی دعوت شدند و متهم نیز با قرار وثیقه 60 میلیارد ریالی روانه زندان شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 930772
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.