به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی سرداران شهید البرز افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به شرایط حساس کشور ضروری است.
وی ادامه داد: البرز سبقه ارزشمندی در دوران دفاع مقدس دارد که براین اساس با برگزاری چنین کنگره ای به مقام شامخ شهدا، ایثارگران و آزادگان این استان نیز ارج نهاده می شود.
استاندار البرز اضافه کرد: در این کنگره می توان با تبیین و تشریح سلحشوری های دلاورمردان، فضای ایثار و از خودگذشتگی را برای تمام اقشار جامعه و به ویژه جوانان، تداعی کرد.
وی گفت: جلسات برگزاری کنگره سرداران شهید با روند عملیاتی و اجرایی پیش می رود تا در موعد مقرر تمام برنامه ها اجرایی شده باشد.
نجفی افزود: تنها با اقدامات ظاهری نمی توان یاد وخاطره شهدا را گرامی داشت بلکه با اقدامات فرهنگی و ترویجی، چهره معنوی شهرها نیز زیبا خواهد شد.
وی ادامه داد: اکنون با توجه به شرایط موجود از شهرداری بیشتر درحوزه اقدامات سخت افزاری انتظار همکاری داشته و بخش های فرهنگی را در دستور تکالیف سایر دستگاه ها قرار داده ایم.
استاندارالبرز خاطرنشان کرد: شان، منزلت، ایثار و رشادت های شهدا بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا دوران دفاع مقدس را به خوبی تجربه کرده ایم.
وی برگزاری کنگره سرداران شهدا را فرصتی مغتنم برای مجموعه استان دانست و ادامه داد: برای این امر عزم جدی باید داشت و از تمام ظرفیت های استان استفاده خواهیم کرد.
مردم استان البرز در دوران دفاع مقدس بیش از 6 هزار تن از بهترین عزیزان خود را تقدیم آرمان های والای نظام اسلامی کردند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.