مدیر عامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام از اختصاص ۳۰ هکتار برای ایجاد دهکده سلامت در منطقه پیام خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید زرندی امروز در مراسم متمرکز افتتاح اورژانس هوایی اظهار داشت: برای ما ارزشمند است که طی چند روز گذشته برای دومین مرتبه، میزبان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم . 

وی با اشاره به اهتمام پیام در مشارکت اورژانس هوایی افزود: در دیدار مشترک با مدیر عامل اورژانس کشور، پیشنهاد کمک پیام به اورژانس را مطرح کردم و با هماهنگی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دو فروند بالگرد در اختیار اورژانس کشور قرار دادیم و در مرحله بعد نیز پذیرای "آوا سلامت" شدیم.

زرندی با اشاره به سیاست و ماموریت‌های جدید فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطرنشان کرد: با تغییر و تحولاتی که در پیام رخ داده، دو حوزه ict و تجهیزات پزشکی جزو اولویت های سرمایه گذاری مد نظر قرار داده و پذیرای این صنایع برای سرمایه گذاری هستیم.

زرندی افزود: با تدوین طرح جامع، حدود ۳۰ هکتار برای دهکده سلامت در نظر گرفته ایم و آنچه در پیام در حال انجام است به عنوان زیر ساخت نمونه کشور مطرح است و فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه سلامت و ادوات پزشکی است و از همین تریبون از مسئولان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای سرمایه گذاری در دهکده سلامت پیام دعوت به عمل می آوریم

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.