استاندار البرز با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور درباره وضعیت جاده کرج-چالوس و گازرسانی به روستاهای بخش آسارا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در دیدار رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با اشاره به وضعیت راه‌های استان افزود: البرز محل عبور 14 استان کشور است که بار بزرگی از ترافیک ملی را دوش می‌کشد.

وی با بیان اینکه از 25 اسفند تا 15 فروردین 35 میلیون تردد از راه‌های البرز صورت گرفت، ادامه داد: این حجم بزرگ از تردد در سایر نقاط کشور کم نظیر بوده و راه های البرز برای این بار سنگین طراحی نشده است.

نجفی به وضعیت جاده کرج-چالوس اشاره کرد و گفت: این جاده زیبا مورد استقبال گردشگران بسیاری از سراسر کشور است ولی زیرساخت‌های آن به حدود 50 سال پیش مربوط می‌شود.

وی افزود: نقاط حساس جاده کرج-چالوس مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به اینکه این جاده در بحران های طبیعی مانند سیل، ریزش کوه و بهمن در معرض آسیب‌های فراوانی قرار دارد، نیاز است که مورد توجهات خاص ملی قرار گیرد.

نجفی گازرسانی به روستاهای جاده چالوس را از اهم مطالبات مردمی اعلام کرد و گفت: بهره مندی از موهبت گاز حق روستاییان است که به جد درصدد تحقق آن هستیم بنابراین راهداری اصلی ترین نقش را در این راستا ایفا می کند.

استاندار البرز در این دیدار، از رییس سازمان راه‌های کشور قول مساعدت ویژه برای آغاز ساماندهی به وضعیت جاده کرج-چالوس و گازرسانی به روستاهای آن را دریافت کرد.

لزوم نگاه ویژه به راه های تهران و البرز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در این دیدار گفت: با توجه به شرایط موجود و تعدد ترددها در جاده‌های تهران و البرز، ضرورت دارد به شکل ویژه‌ای به راه‌های این 2 استان پرداخته شود.

عبدالهاشم حسن‌نیا ادامه داد: به‌طور قطع موضوع ساماندهی وضعیت جاده کرج-چالوس و ایجاد بستر مناسب برای گازرسانی به روستاها در مسیر این جاده، مورد بررسی ویژه قرار می‌گیرد و در راستای تسریع در تحقق این امر، مساعدت لازم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.