به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز چهارشنبه در اولین نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان البرز افزود: بیداری اسلامی به تاسی از انقلاب اسلامی اکنون به تشکیل محور مقاومت رسیده و در آینده نیز به آزادی قدس شریف و تشکیل تمدن نوین اسلامی می انجامد.
وی ادامه داد: بررسی آسیب‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی چون تحریم‌ها، جنگ تحمیلی، تجزیه‌طلبی‌ها و... زمینه‌های قابل ‌احصا در برنامه فجر چهلم هستند.
امام جمعه کرج و رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان البرز تاکید کرد: باید به کیفیت و محتوای برنامه های فجر چهلم بیش از گذشته توجه شود.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه، اجرای سرود، نمایش‌های تلویزیونی و تبلیغات محیطی و نحوه و ساختار ارائه‌ مطلب به مخاطبین، با توجه به زمان محدود چندماهه، باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به حضور اقوام مناطق مختلف کشور درالبرز، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی این استان نیز می‌تواند یک نمایشگاه کشوری باشد و هر استان، غرفه و فضای مربوط به منطقه خود را با تمام ویژگی‌های همان استان در این نمایشگاه داشته باشد.
امام جمعه کرج گفت: انقلاب اسلامی، حرکت عظیمی بود که به تعبیر امام راحل (ره) انفجار نور بود و تحول عظیمی در فکر و ذهن و رفتار آحاد مردم به وجود آورد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.