امیر غفرانی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه همکاری ورزش و صنعت موجب رونق بیشتر و توسعه هر 2 بخش می شود، افزود: شرکت ها و واحدهای صنعتی زیادی دراستان البرز فعالیت دارند که می توان به عنوان یک فرصت استثنایی از آنها برای توسعه در تمام بخش ها از جمله بخش ورزش بهره برد.
وی اضافه کرد: همکاری بخش صنعت و ورزش می تواند درقالب تبلیغات برای کالاها و ایجاد زیرساخت های ورزشی محقق شود.
غفرانی در ادامه با اشاره به ماده 7 احکام مالیاتی قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور افزود: براساس
این ماده، وجوه و هزینه هایی که توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی برای احداث، تکمیل و تجهیز فضاهای ورزشی وتوسعه ورزش همگانی در قالب کمک به ورزش و جوانان پرداخت می کنند به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی تلقی می شود.
وی ادامه داد: با توجه به این ماده از قانون، بخش تولید و صنعت می تواند در ورزش سرمایه گذاری کرده و از مالیات معاف شود.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اشاره به وجود 157 هزار ورزشکار سازمان یافته، 170 سازمان مردم نهاد و 48 هیات ورزشی در البرز گفت: ظرفیت بالقوه ورزش دراین استان می تواند به تقویت بخش صنعت البرز کمک فراوانی کند.
غفرانی با بیان اینکه از حضور بخش خصوصی در ورزش حمایت می کنیم، افزود: همه جامعه از جمله بخش صنعت دارای احساس مسئولیت و وظیفه نسبت به جوانان و ورزشکاران هستند چرا که هر چه به ورزش و جوانان بیشتر توجه شود، به همان اندازه از آسیب های اجتماعی کاسته خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: فضاهای ورزشی مکان های مناسبی برای تبلیغ و معرفی محصولات شرکت ها و صنعت هستند و از این بستر می توان برای تبلیغ کالای ایرانی استفاده کرد.
استان البرز 157 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد و وجود بیش از 3 هزارو500 واحد تولیدی صنعتی کوچک ، متوسط و بزرگ ، بستری برای همکاری بیشتر 2 بخش ورزش و تولید منطقه است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.