محمد نبیونی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: 8 عضو از 13 عضو شورای شهر مجید غلام سریزدی را به عنوان تنها گزینه شهرداری انتخاب کرده اند و تاکنون گزینه های دیگری مطرح نشده است.
وی افزود: براین اساس زمان کافی برای معرفی گزینه های دیگر نیست و هفته آینده باید نظر تمام اعضای شورا را در این زمینه بررسی کرد.
نبیونی که مدت 2 هفته است به علت بیماری در مرخصی استعلاجی به سر می برد، گفت: 2 نشست گذشته اعضای شورا با چالش همراه بود که به همین دلیل نشست امروز چهارشنبه شورا برگزار نشد.
به دنبال استعفای اصغر نصیری شهردار کرج در اواخر فروردین ماه امسال، محمد رضا احمدی نژاد به عنوان سرپرست این شهرداری توسط شورا انتخاب شد.
همچنین 8 عضو شورای شهر مجیدغلام سریزدی را به عنوان گزینه شهرداری کرج معرفی کردند که با واکنش 5 عضو دیگر شورا و برخی مسئولان استان البرز همراه شد.
اعضای مخالف می گویند: قبل از انتخاب سریزدی باید ابتدا صلاحیت وی از سوی مراجع ذیصلاح اعلام شود سپس رای گیری شود در حالیکه اعضای موافق بر رای گیری قبل از اعلام نظر دستگاه های مسئول تاکید دارند.
محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که صلاحیت غلام سریزدی در دستگاه های مسئول در حال بررسی است و به زودی اعلام می شود.
وی ادامه داد: در صورت تائید صلاحیت ، اعضای شورای شهر می توانند انتخاب وی را به رای بگذارند .
کولیوند گفت: چنانچه صلاحیت غلام سریزدی توسط دستگاه های مسئول رد شود باید گزینه های دیگر مورد بررسی قرار گیرد.
همچنین در نشست هفته گذشته شورای شهر، منصور وحیدی نایب رئیس شورای اسلامی شهراعلام کرد که دستگاه های ذیصلاح به صورت شفاهی ، صلاحیت غلام سریزدی را دارای ابهام دانسته اند که احد سلیم نژاد عضو دیگر شورا در پاسخ وی بیان داشت این اظهارات بیانگر گمانه زنی های فردی است .
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.