قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری کرج از بازگشایی معابر اصلی و زیرگذرها که بر اثر بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اصغر نصیری با اشاره به اینکه بارش باران دیروز طی دو سال اخیر بی سابقه بوده است، گفت: با این حال از طرفی باید شکرگذار نعمت های الهی باشیم و از طرف دیگر نگران تردد شهروندان و سرعت بخشیدن به بازگشایی معابر، هستیم.

وی ضمن قدردانی از صبوری شهروندان عنوان کرد: قطع یقین تقویت زیرساخت ها به منظور جمع آوری آب های سطحی در اولویت برنامه های مجموعه مدیریت شهری قرار خواهد گرفت. 

نصیری با بیان اینکه نقاط آسیب پذیر شهر کارشناسی خواهد شد، اظهار کرد: به کار گیری راهکارهای مناسب در رفع معضلات یاد شده در دستور کار قرار خواهد گرفت تا از این پس شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

شایان‌ذکر است، عصر دیروز بارش شدید باران، رفت و آمد عابرین و ماشین‌ها را مختل کرد. درحالی که ساعتی از بارش نگذشته بود، معابر و خیابان‌های پرتردد و اصلی کلانشهر کرج را آب گرفت.

دیروز با سرریز شدن جوی کنار معابر، مردم کرج برای تردد در پیاده روها نیز دچار مشکل شدند و ترافیک های سنگین نیز مشکل مضاعفی بود که در سطح شهر، نمایان بود.

در اثر بارش باران،  زیرگذرهایی که طی چند سال اخیر در سطح شهر احداث شده بود، دچار آبگرفتگی شدید شدند و شدت آن به حدی بود که با دخالت ماشین های سنگین و نیروهای آتش نشانی، تعدادی از خودروهای سواری گرفتار در زیرگذرها، خارج شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.