منوچهر غفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بودجه امسال بیش از 246 میلیارد تومان است که در مقایسه با سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.
وی تاکید کرد: امیدواریم با همکاری مطلوب و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی فردیس بتوانیم امسال این شهر را به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل کنیم.
وی یادآور شد: با توجه به رویکرد جدید شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری، باید به مردم شهر فاطمی و شهدای اقتدار، نوید دهیم که امسال شاهد تحول بزرگی در بخش عمران و آبادانی فردیس خواهند بود و برای تحقق این هدف از تمامی امکانات و اعتبارات مجموعه مدیریت شهری بهره خواهیم گرفت.
شهردار فردیس با اشاره به برخی کاستی ها در زیرساخت ها بخصوص در بافت های فرسوده و محلات محروم فردیس، گفت: براین اساس زیرسازی معابر و خیابانها، سرعت بخشیدن به عملیات عمرانی در بافت های فرسوده و تسهیل در امور ترافیکی، امسال با جدیت مورد پیگیری قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: مساله جمع آوری آب های سطحی و ساماندهی آنها از جمله مسایل مهم مدیریت شهری فردیس است که با توجه به طرح ساماندهی آب های سطحی و حفر 10 چاه جذبی در مناطق یک و دو شهری در سال گذشته، این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
غفاری همچنین جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و برنامه ریزی حتی برای روزهای تعطیل به منظور کنترل امور در این حوزه را از دیگر اقدامات حایز اهمیت دانست که امسال در اولویت برنامه های مدیریت شهری فردیس قرار گرفته است.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.