استاندار البرز با بیان اینکه پیست بین‌المللی دیزین از سرمایه‌های ورزش استان است، بر لزوم افتتاح پروژه سالن 6 هزار نفری انقلاب کرج تا دهه‌فجر امسال تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در نشستی با حضور کریمی،  مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در راستای بررسی مشکلات و وضعیت پیست بین‌المللی دیزین و روند تکمیل پروژه سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نجفی با بیان اینکه پیست بین المللی دیزین از سرمایه‌های ورزش استان است، اظهار داشت: توسعه و نگهداری از این پیست که یکی از مهمترین پیست‌های اسکی کشور است و همواره میزبان رویدادهای مهم بین المللی و جهانی نیز بوده، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به روند تکمیل پروژه سالن 6 هزار نفری و اهمیت آن در توسعه ورزش استان تاکید کرد: پروژه سالن 6 هزار نفری باید تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

استاندار البرز با اعلام حمایت از برنامه ها و توسعه ورزش و جوانان، اضافه کرد: استادیوم فوتبال ساوجبلاغ نیز از دیگر پروژه های مهم ورزشی استان است که انتظار داریم در همان تاریخ (فجر چهلم) افتتاح شود.

در ادامه کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور عنوان کرد: از حمایت های مجموعه استانداری البرز از توسعه زیر ساخت های ورزشی استان تشکر می‌کنیم و ما نیز تمام ظرفیت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این پروژه هر چه سریع‌تر افتتاح شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.