فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی این شهرستان موفق به کشف 500 کیسه کود شیمیایی قاچاق از یکی از باغ های این شهرستان شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی سلیمانی، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر دپوی کود قاچاق در باغی در یکی از روستاهای نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از اعزام به این روستا در بازرسی از باغ مذکور، تعداد 500 کیسه حاوی کود شیمیایی قاچاق که فاقد هر گونه مدارک گمرکی بوده و در کیسه‌های سیمان با مارک کارخانه های تولید ایران بسته بندی شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه 100 میلیون ریال برآورد شده است گفت: مالک باغ دستگیر و به همراه کالاهای مکشوفه تحویل اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با اشاره به این که قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت های اصلی پلیس این فرماندهی بوده و با برنامه ریزی و طرح ریزی عملیاتی، همه روزه محورهای مواصلاتی شهرستان به منظور پیشگیری از قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.