امیر غفرانی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و باشگاه مقاومت البرز، شرایطی فراهم شد تا از این پس قهرمانان ورزشی استان دوران خدمت سربازی خود را در تیم‌های ورزشی این باشگاه سپری کنند.
وی افزود: بر این اساس، قهرمانان رشته‌های فوتبال، کشتی، هندبال، تکواندو، موتور سواری و اتومبیلرانی، تیراندازی، فوتسال، والیبال و اسکی می‌توانند به عضویت تیم‌های باشگاه مقاومت البرز در آیند.
غفرانی ادامه داد: جا دارد برای تحقق این مسئله که بدون شک خدمتی بزرگ به جامعه ورزش و قهرمانان استان محسوب می‌شود، از مساعدت و همکاری سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و اسفندیاری مدیرعامل باشگاه مقاومت و سردار باران چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.
وی اضافه کرد: تحقق این مهم باعث می‌شود تا قهرمانان ورزشی استان با دغدغه کمتر و آرامش خیال بیشتری دوران حرفه‌ای ورزش خود را سپری کرده و ضمن دور نماندن از شرایط آمادگی جسمانی، خدمت در لباس مقدس سربازی جمهوری اسلامی را نیز در میادین ورزشی انجام دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: ورزشکاران و قهرمانانی که متقاضی استفاده از شرایط مذکور هستند، می‌توانند به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز مراجعه نمایند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 921364
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.