به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جلسه هماهنگی برگزاری آیین استقبال از ماه رمضان در اردبیل تصریح کرد: سومین مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی با سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل برگزار می‌شود .

وی با بیان اینکه این مراسم روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ساعت 18 در مهدیه اردبیل واقع در ورودی اداره کل پست برگزار می‌شود، گفت: از عموم شهروندان انتظار می‌رود با شرکت در این مراسم به پیشواز ماه مبارک رمضان رفته و از فضایل و معنویت ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.

شهردار اردبیل با تاکید بر گسترش فرهنگ قرآنی در جمع شهروندان بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم ارتقای توجه شهروندان به آموزه‌های دینی و ایجاد همبستگی و وحدت بین شهروندان است که علاوه بر این برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز در نظر گرفته شده است که در گرامیداشت این ماه مبارک برگزار می‌شود.

لطف‌اللهیان افزود: در این آئین مذهبی معنوی مداحان اهل بیت(ع) با مناجات‌خوانی در یک فضای معنوی به استقبال ماه خدا خواهند رفت که هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی در این زمینه انجام شده است تا بتوانیم شاهد برگزاری پرشور و گسترده این آیین در اردبیل باشیم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: در مراسم استقبال از رمضان از چهره‌های برتر قر‌آنی نیز تجلیل شده و در ایام این ماه مبارک ایستگاه‌های صلواتی و افطاری‌های ساده به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان روزه‌دار در سطح شهر برپا خواهد شد که مکان‌هایی به اینمنظور در نظر گرفته شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 920205
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.