به گزارش ایرنا، محمدرضا احمدی نژاد روز دوشنبه در بازدید از سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج افزود: رویکرد بازار روزها باید به سمت توسعه کمی و کیفی است و کالاهای با کیفیت ایرانی عرضه خواهد شد.
وی اظهار کرد: با برنامه ریزی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت می توان سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی کرج را از روزمرگی رهایی بخشید.
احمدی نژاد با اظهار رضایت از ارتقای جایگاه درآمدی سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی کرج گفت: تلاش های خوبی برای پیشبرد اهداف سازمان میادین انجام شده است.
وی با بیان اینکه این سازمان نقش اساسی در حمایت از محصولات داخلی دارد ، بیان کرد: سازمان میادین همواره سعی بر این داشته تا بهترین نوع محصولات و فرآورده های کشاورزی را در اختیار شهروندان قرار دهد.
بهروز ورمهمدی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی کرج با اشاره به تنوع خدمات روزبازارهای کرج گفت: عرضه محصولات ایرانی رکن اصلی فعالیت غرفه های این روزبازارها است .
وی اظهار داشت: گام های موثری برای بهبود کیفیت روزبازارها و ساماندهی مشاغل شهری کرج برداشته شده است .
ورمهمدی افزود: اصلاح بیش از 73 هزار سند مالی چند سال گذشته،ارتقاء جایگاه مالی و روند رو به رشد در حوزه های مختلف اعم از حقوقی و مالی سازمان از اهم موفقیت های سازمان در سال 96 است.
وی افزود: سال گذشته اقدامات موثری برای سرعت بخشیدن به فعالیت های مالی و شفافیت در عملکرد این سازمان انجام شده و تلاش خواهیم کرد تا خدمات مالی به بهترین شکل در سال جاری ارائه و سرعت یابد.
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های شهرداری کرج سال گذشته حدود 400 دستفروش را در قالب بازارچه های روباز ساماندهی کرد.
این سازمان دارای 23 بازار روز در مناطق مختلف کرج است که انواع میوه و مایحتاج عمومی زیر قیمت بازار در اختیار مردم قرار می دهند.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.