به گزارش ایرنا، ابوالفضل اینانلو روز سه شنبه در نشست با اعضای هیئت رییسه اتحادیه پوشاک و قماش فردیس، افزود: اگر دستگاه نظارتی برای بازدید و بازرسی از واحد صنفی می رود نباید با دید متخلف نگاه کند، گرچه متخلف هم باشد باید ابتدا بررسی ها انجام و به یقین که رسید طبق قانون برخورد کند.
وی با اشاره به اینکه حقوق شهروندی به ادارات ابلاغ شده است، اظهار داشت: هیچ کسی تحت هیچ عنوان و مقامی حق ندارد در هنگام بازرسی از صنفی حتی متخلف، بخواهد برخورد تند و خشن داشته باشد.
فرماندار فردیس گفت: همانطور که کسبه های فردیس باید برخورد درست و صحیح نسبت به پاسخ سوالات بازرسان انجام دهند، بازرسان نیز متقابلا باید حقوق شهروندی را رعایت کنند.
اینانلو افزود: ارائه آموزش های لازم در خصوص نحوه برخورد بازرسان مجموعه دستگاه های نظارتی که از واحدهای صنفی شهرستان انجام می شود، در دستور کار قرار گرفت.
وی در خصوص ساماندهی دست فروشان فردیس نیز گفت: در شورای تامین موضوع ساماندهی دست فروشان مطرح شده که دستیابی به وضعیتی مطلوب نیازمند همت و اراده همگانی است.
فرماندار فردیس گفت: فردیس با تراکم جمعیتی بالا و بدون زیرساخت به شهرستان ارتقا یافت و اکنون دارای مشکلات عدیده ای است.
اینانلو افزود: برای حمایت از کالای ایرانی پوشاک، مانتو مدارس، کیف و کفش با کیفیت به شهرروندان عرضه شود.
رییس اتحادیه پوشاک شهرستان فردیس نیز در این دیدار گفت: اعضای صنف پوشاک بیشترین ضربه را از دست فروشان متحمل می شوند.
شمسی سخایی افزود: دست فروشان یکی از بزرگترین و معضلات این صنف بوده که لطمات جبران ناپذیری را به کسبه های فردیس وارد می کنند که باعث ناامنی و نابرابرشدن فضای کسب وکار در شهر شده است.
رییس اتحادیه پوشاک شهرستان فردیس از فرماندار خواست نسبت به ساماندهی دست فروشان در هسته مرکزی شهر فردیس اقدام کنند و در این دیدار اعضای هیئت رییسه اتحادیه پوشاک و قماش فروشان فردیس به بیان مشکلات صنفی و کسبه ها پرداختند و فرماندار در این خصوص قول پیگیری دادند.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.