به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار داشت:امسال برنامه‌ریزی شده تا لکه‌گیری در 154 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان انجام شود که در سال گذشته نیز لکه‌گیری در 199 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان انجام شد.

وی با بیان اینکه این اداره کل موظف به نگهداری راه‌های مواصلاتی است، تصریح کرد: علاوه بر این خط‌کشی به میزان یک هزار و 845 کیلومتر نیز برنامه‌ریزی شده بود که بخش عمده آن به اتمام رسیده و بخشی به دلیل شرایط نامساعد جوی باقی مانده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به انجام 170 کیلومتر روکش آسفالت در سال گذشته از انجام روکش آسفالت در 180 کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان در سال جاری خبر داد و افزود: در زمینه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز نیز از 105 مورد نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان همگی به غیر از 25 مورد ایمن‌سازی شده است.

رحمتی با اشاره به آغاز ایمن‌سازی پنج نقطه دیگر بیان کرد: نگهداری 35 ابنیه فنی نیز به قوت انجام می‌‌شود که با توجه به اینکه اعتبار راهداری در راه های غیرشریانی از محل اعتبارات استانی است، انتظار می‌رود فرمانداران در پیشبرد برنامه های راهداری با تخصیص صدرصدی اعتبارات کمک حال ما باشند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 918964
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.