معاون امور جوانان استان البرز، گفت: در ششمین دوره طرح ملی دادرس ۱۲۶۰ دانش آموز در قالب ۹۰ تیم در این استان به رقابت پرداختند. 

به گزارش ایلنا، مهناز قائم پناه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح دادرس با هدف ترویج فرهنگ سلامت و آموزش امداد و نجات به دانش آموزان در مواجهه با بلایای طبیعی، حوادث غیر طبیعی و انسانی در مدارس به اجرا در می آید.

وی با اشاره به اینکه هر تیم از ۱۴ دانش آموز تشکیل شده است، اظهار کرد: در مرحله استانی ششمین دوره مسابقات المپیاد طرح ملی دادرس ۱۶ تیم به تعداد ۱۲۸ دانش آموز دختر و پسر به مدت ۲ روز در مرکز آموزشی_رفاهی ایران مهر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج شرکت کردند.

️قائم پناه بیان داشت: در این دوره دانش آموزان در رشته های پانسمان و بانداژ، اسکان اضطراری، پناه‌گیری، خروج ایمن، حمل مصدوم، آتل بندی و شکستگی، اطفاء حریق، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیا قلبی ریوی و آزمون کتبی رقابت داشتند.

معاون امور جوانان در البرز تصریح کرد: از بین تیم‌های شرکت‌کننده در نهایت ۲ تیم دانش آموزی دختر و پسر در طرح ملی دادرس برگزیده شد که از بین آنها دوتیم به مرحله المپیاد کشوری راه می‌یابند. 

قائم پناه در ارتباط با موفقیت دانش آموزی در رقابت های کشوری، گفت: سال گذشته تیم دادرس دختران شهرستان اشتهارد به عنوان نماینده هلال احمر البرز در گروه دختران موفق به کسب مقام دوم کشور در پنجمین دوره مسابقات المپیاد دادرس شد. 

وی با عنوان برندگان مسابقات در دوره پسران، خبر داد: در این رقابت ها، مدرسه کاشانی پور فردیس  رتبه اول، مدرسه میرحبیبی ناحیه ۴ کرج رتبه دوم و مدرسه علی ابن ابیطالب ناحیه ۳ کرج رتبه سوم را کسب و ️رتبه بشردوستی در بخش پسران به مدرسه کاشانی پور فردیس رسید، 

قائم پناه با اشاره به رقابت در بخش دختران، گفت: مدرسه احمدی روشن فردیس رتبه اول، مدرسه زینبیه اشتهارد رتبه دوم و مدرسه علامه جعفری ناحیه ۴ کرج رتبه سوم را کسب و ️رتبه بشردوستی به مدرسه شهید اسحاقی طالقان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.