مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز از تشکیل کمیته گردشگری در کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای‌شهر کرج استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری گفت: تشکیل کمیته گردشگری بزرگترین اقدام عملی شهرداری کرج در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت حوزه گردشگری تا به امروز بوده که ما این اقدام شورای شهر کرج را به فال نیک گرفته و با تمام قوا در این مسیر قدم خواهیم برد اشت.

وی اضافه کرد: پایین آوردن زمان بررسی طرح‌های گردشگری و رساندن آنها به مرحله عملیاتی تنها از طریق تدوین طرح جامع گردشگری میسر خواهد بود و هدف اول ما تدوین به موقع و سریع این طرح است.

صابری با اشاره به ظرفیت استان البرز در زیرساخت‌های اولیه گردشگری گفت: برای رشد و توسعه گردشگری و جذب توریست ابتدا باید زیرساخت‌های آن را فراهم کرد.امید است با همکاری شهرداری این مهم انجام پذیرد.

وی افزود: در گذشته انفصالی میان شهرداری و میراث‌فرهنگی احساس می‌شد که با ایجاد کمیته گردشگری و عزمی که از اعضای شورای‌شهر و شهرداری مشاهده می‌شود این نقیصه جبران خواهد شد.

صابری اضافه کرد: در کشورهای توسعه‌یافته زیر پای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن می‌کنند اما در این استان مشکلاتی برای سرمایه‌گذار به‌وجود می‌آورند که مجبور به تسلیم و  خالی کردن عرصه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.