رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی البرز روز شنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: اولین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور جام برادران شهید محمد حسن، محمد باقر و محمد صفا کولیوند' صبح دیروز آغاز
و تا شامگاه این روز ادامه داشت.
اردشیر درویشی افزود: در این دوره از رقابت ها بیش از 100 خودرو از سراسر کشور در 4 کلاس با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: در کلاس یک، حسین کامکار، محمد شش پری و رضا روستایی، کلاس 2 فرشاد ابراهیمی، رضا نیک منش و علیرضا نعمتی، کلاس 3 فرشید ابراهیمی، محسن یزدی و علیرضا پور شهید و کلاس 4 مرتضی ساروقی، پوریا حسین و بابک فقیه نصیر به ترتیب مقام های اول تا سوم را در هر کلاس به دست آوردند.
درویشی با اشاره به ظرفیت های استان البرز در رشته اتومبیلرانی و موتور سواری به ساخت بزرگترین دهکده ورزشی خاورمیانه در زمینی به مساحت 700 هکتار توسط بخش خصوصی در استان اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز، گسترش زیرساخت های این ورزش بوده که احداث این پیست برای فعالیت در تمام زیرمجموعه های رشته موتورسواری و اتومبیلرانی ازاهداف اصلی هیات است.
وی افزود: البرز ظرفیت های انسانی بالایی در زمینه موتورسواری و اتومبیلرانی دارد که درصورت داشتن پیست تخصصی و استاندارد می توانند با آموزش و تمرینات متمرکز ، برای حضور و افتخار آفرینی در عرصه رقابت های بین المللی آمادگی پیداکنند.
درویشی ادامه داد: با اجرای این طرح بی نظیر استان البرز، از نظر زیرساخت های ورزشی به یکی از اصلی ترین قطب های کشور و حتی خاورمیانه تبدیل می شود.
وی گفت: این دهکده با داشتن اقامت گاههای مدرن می تواند محل مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم های ملی باشد و حتی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی می توان از فضای ایده آل و استاندارد این دهکده استفاده کرد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.