سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، گفت: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده قرار است بازار روزِ سیب در حصارک کرج راه اندازی و وارد چرخه خدمت رسانی شود.

به گزارش ایلنا، بهروز ورمهمدی، اظهار داشت: بازار روز سیب با دو هزار متر مساحت و 15 غرفه به زودی در اختیار شهروندان منطقه حصارک قرار می گیرد. 

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج، هدف از احداث بازار روزها را تامین مایحتاج عمومی مردم با قیمت و کیفیت مناسب و ارائه خدمات بهینه عنوان کرد و افزود: امید می رود بهره برداری از این بازار روز، بخش قابل توجهی از نیازهای شهروندان منطقه حصارک در حوزه خرید و تامین نیازهای روزه مره اعم از سبزی، میوه و تره بار، مرغ و گوشت، خشکبار با قیمتی ارزان و کیفیتی مطلوب تامین شود. 

وی بیان کرد: کیفیت و قیمت مناسب اقلام مورد نیاز در بازار روزهای شهرداری از مزیت راه اندازی این مراکز  است.

ورمهمدی با اشاره به انجام اقدامات نظارتی در راستای کنترل کیفیت و نرخ اقلام توزیع شده تصریح کرد: تمهیدات لازم نیز برای رسیدگی به شکایات مردمی در صورت بروز تخلف فروشندگان اتخاذ شده است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج یادآور شد: اکنون بیشتر کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب و در یک فضای بهداشتی و سالم در اختیار شهروندان قرار می گیرد و به دلیل آنکه این اقدام موجب آسایش مردم شده است به طور قطع آنها نیز دعا گوی عوامل این راه اندازی این مرکز خدماتی خواهند بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.