رییس کمیته عکاسان خبری البرز گفت: برنامه‌های پیشنهادی کمیته عکاسان در سال ۹۷ آماده اراٸه به هیات‌مدیره خانه مطبوعات استان است.

به گزارش ایلنا، میلاد فیروزان اظهار داشت: با توجه به اینکه ماه‌های ابتدایی سال هستیم، امیدواریم با به کارگیری حداکثری توان و همکاری خانه مطبوعات و عکاسان سطح استان، بهترین عملکرد را تا پایان سال داشته باشیم.

وی در ادامه به طرح‌های پیشنهادی کمیته عکاسان اشاره کرد و افزود: طی همفکری با اعضای کمیته عکاسان طرح برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی عکاسی با اراٸه مدرک به خانه مطبوعات داده شد.

فیروزان تصریح کرد: برگزاری ادوار کارآموزی عکاسی و معرفی به نشریات برای گذراندن دوره کارآموزی و برپایی اردوهای عکاسی برای عکاسان خبری از دیگر طرح‌ها و مصوبات کمیته عکاسان بودکه به مدیر عامل خانه مطبوعات اراٸه شده است.

وی به فعالیت چشمگیر عکاسان در حوزه هنر اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه اکثر عکاسان خبری در حوزه هنر نیز فعالیت دارند، برای برپایی نمایشگاه عکس مستند و عکس خبری با همکاری دانشگاه فرهنگ و هنر، مذاکراتی انجام شده است.

گفتنی است، برنامه‌های اراٸه شده از سوی کمیته عکاسان در اولین جلسه هیات‌مدیره خانه‌مطبوعات طرح و در صورت تصویب نهایی نتیجه آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.