فرماندار ویژه شهرستان کرج در بازدید از بعضی خبرگزاری های استان و خانه مطبوعات البرز با اصحاب رسانه، گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  سیروس شفقى عصر امروز در بازدید خود از رسانه‌هاى استان البرز، در جمع اعضاى خانه مطبوعات و خبرنگاران در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز پس از اطلاع از مشکلات این قشر از جامعه، اظهار داشت: خانه مطبوعات با جایگاه بالایى که دارد مى تواند در ساماندهى خبرنگاران به خوبى بدرخشد و به عنوان "ارتش رسانه‌ای" در خدمت کشور فعالیت کند.

وی با توجه به اهمیت تکمیل احداث ساختمان خانه مطبوعات، اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت اعضای خانه مطبوعات، اختصاص اعتبار 300 میلیونى در کمیته برنامه ریزى سال جارى، انجام خواهد شد.

شفقی ارزیابی ادارات را همکاری با رسانه ها دانست و خاطرنشان کرد: فرمانداری در بخش نظارت و هماهنگی فعالیت می کند و با توجه به اینکه هر تشکیلاتی متولی برای خود تعریف کرده، اداره ارشاد هم باید نسبت به تعهدات خود نسبت به رسانه ها عمل کند.

شفقی در دفتر خبرگزاری‌های البرز حاضر شد

فرماندار ویژه شهرستان کرج در بازدید از خبرگزارى فارس استان البرز نیز مطرح کرد: رسانه ها حتى در تحقق شعار سال جارى، مى توانند موثر واقع شوند.

شفقى در دفتر خبرگزارى ایسنا نیز تصریح کرد: قطعا دولت تدبیر و امید با اگاهى و شفافیت بخشى که رسانه ها به جامعه و مسئولان مى دهد گام هاى محکمى را در راستاى بهبود وضعیت جامعه برمى دارد.

وی در بازدید از دفتر خبرگزارى تسنیم، عنوان کرد: رسانه ها تاثیرگذارى بسیارى در جامعه ایفا مى کنند و مردم حق دارند که با اطلاع رسانى شفاف توسط افرادى که با احساس مسئولیت فعال هستند، از مسائل جامعه آگاهى یابند.

شفقی ادامه داد: در موارد بسیارى خبرنگاران مى‌توانند مسبب حل شدن مشکل مردم شوند.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: چنانچه ادعاى کمک به نظام و کشور را داریم باید عملیاتى در میدان مشکلات مردم براى رفع مسائل گام برداریم.

وى همچنین در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ارتباط با رسانه‌ها از جمله عوامل در ارزیابى مدیران قرار خواهد گرفت.

شفقی در پایان دیدار امروز، اصحاب رسانه را به مراسم افطار در یکی از شب‌های ماه رمضان، دعوت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.